Naujoji „Corolla" demonstruoja dinamiškesnį dizainą, derinantį sportinį ir kompaktišką hečbeko bei aptakų ir universalų „Touring Sports" stilių. Varomas naujo 2,0 l savaime įsikraunančio hibridinio agregato, naujasis modelis papildo 2018 m. „Corolla" asortimentą ir žymi „Toyota" dvigubos hibridinės strategijos pradžią.
Visi pagrindiniai modeliai dabar gali būti ir hibridai, o rinktis galima iš dviejų hibridinių galios agregatų: 1,8 l 122 AG variklis išsiskiria tyliai veikiančia, intuityviai valdoma ir greitai reaguojančia savaime įsikraunančia EV technologija bei mažomis eksploatacinėmis išlaidomis, o 2,0 l 180 AG sistema pasižymi visais minėtais privalumais, leisdama mėgautis dar didesniu važiavimo komfortu, stabilumu, tikslesniu valdymu ir maloniais vairavimo potyriais.
Naujoji „Corolla" kommplektuojama ant TNGA GA-C platformos, kuri užtikrina smagesnius vairavimo potyrius dėl 10 mm žemesnio svorio centro, daugiasvirtės galinės pakabos, kuri montuojama kaip standartinė įranga visuose „Corolla" modeliuose, ir 60 proc. standesnio kėbulo, kuriame naudojamas ypatingai tvirtas plienas, sutvirtinantis pagrindines kėbulo dalis.
Atnaujintas penktosios kartos RAV4 pradeda naują visureigių etapą, keisdamas jų dinamikos, galios ir saugumo sampratą: šias permainas lemia pirmąkart visureigyje panaudota TNGA platforma ir naujas efektingas visureigio dizainas. Automobilio vidus stebina ne tik didesne erdve ir geresnėmis komforto ypatybėmis, bet ir išskirtine kokybe ir kruopščia apdaila. Naujasis RAV4 iki šiol yra vienintelis klasėje, siūlomas su savaime įsikraunančia hibridine sistema – 2,5 l 222 DIN AG TNGA hibridinis galios agregatas demonstruoja ženkliai pasikeitusius galios, reakcijos ir
efektyvumo rodiklius bei mažiausias klasėje degalų sąnaudas ir taršos lygį. Atnaujinta ir ištobulinta naujojo hibridinio RAV4 visureigio elektrinė visų varomųjų ratų sistema užtikrina efektyvesnes važiavimo charakteristikas sudėtingomis sąlygomis ir patikimą valdymą važiuojant slidžiu paviršiumi. Naujasis RAV4 taip pat yra pirmasis „Toyota" automobilis, į kurio standartinės „Toyota Safety Sense" įrangos sąrašą įtraukta daugiau pažangių technologijų, padedančių išvengti avarijų ir suteikiančių didesnę pagalbą vairuotojui, įskaitant automatinio vairavimo sistemas.
Po 14 metų pertraukos „Toyota" europiečiams vėl pristato „Camry" automobilį, dabar varomą ir elektrinės-hibridinės technologijos. Pirmąkart pasirodydamas 2018 m. Paryžiaus automobilių parodoje, naujasis „Toyota Camry Hybrid" stebina visomis pagrindinėmis vertybėmis, dėl kurių šis automobilis išliko toks populiarus iki šių dienų, – geriausia klasėje reputacija dėl kokybės, patvarumo ir patikimumo, taip pat ramų ir kokybišką važiavimą lemiančiomis savybėmis. Jis išsiskiria nauju įspūdingu išorės bei vidaus dizainu, nepriekaištingu komfortu, erdvumu ir šiuolaikinėmis
pavaros technologijomis. „Camry" komplektuojamas su 2,5 l hibridiniu-elektriniu savaime įsikraunančiu galios agregatu, kuris išsiskiria mažomis degalų sąnaudomis, žemu taršos lygiu, tyliu veikimu, didesne galia ir greitesne reakcija. Naujausios kartos „Camry" įkūnija „Toyota" modulinės platformos (TNGA) projektavimo ir konstravimo koncepciją. TNGA leidžia idealiai suderinti automobilių entuziastus džiuginantį vairavimo malonumą ir patrauklų stilių su aukšta surinkimo kokybe, itin efektyvia įranga ir patogiomis naudoti naujoviškomis technologijomis.
„Toyota" mažų automobilių asortimentą papildo sportiškesnio vairavimo patirtį siūlantis naujasis „Yaris GR SPORT", sukurtas įkvėpimo semiantis iš išskirtinio galingo „Yaris GRMN" hečbeko. GR SPORT modelio pasirodymas – dar vienas pavyzdys, kaip sėkmingai dalyvaudama pasaulio automobilių lenktynėse TOYOTA GAZOO Racing komanda gali tiesiogiai pasitarnauti kuriant keliams skirtus įspūdingus naujos kartos GR serijos automobilius. „Toyota" grįžimas į Pasaulio ralio čempionatą 2017 m. paskatino imtis galingo „Yaris GRMN" projekto. Šis automobilis susilaukė ypač palankaus kritikų įvertinimo ir didelės komercinės sėkmės – pirkėjai visus 400 pavyzdinių modelių išgraibstė dar jiems nepasiekus prekybos salonų. Dėl GAZOO Racing sportinio indėlio naujasis GR SPORT užima ypatingą vietą tarp „Yaris" modelių:
jis išsiskiria kvapą gniaužiančia važiavimo dinamika ir sportiniu stiliumi. Pritaikius iš GRMN perimtą naują pakabą, automobilis yra geriau valdomas ir greičiau reaguoja į komandas. Jame panaudoti į GRMN montuojamus panašūs „Sachs" specialūs aktyvieji amortizatoriai ir vientisas (ne tuščiaviduris) stabilizatorius didesniam standumui užtikrinti. GR SPORT komplektuojamas su unikaliais juodais 17 colių lengvojo lydinio ratlankiais ir „Bridgestone Potenza RE50" 205/45 R17 padangomis, kokios montuojamos GRMN automobilyje. GR SPORT bus gaminamas tik su penkerių durelių kėbulu ir bus siūlomas su „Yaris" standartiniu 1,5 l hibridiniu-elektriniu galios agregatu.
„Toyota" atiduoda duoklę pirmajam „Yaris", įtraukdama į savo 2019 m. modelių asortimentą naują versiją „Yaris Y20", kuri pasirodo šiam sėkmingai įsitvirtinusiam B klasės automobiliui švenčiant savo 20-ąjį jubiliejų. Pirmą kartą Paryžiaus automobilių parodoje šis modelis demonstruotas 1998 metais. Po dviejų dešimtmečių ir pasirodžiusių trijų kartų „Yaris" užsitikrino perkamiausio „Toyota" modelio Europoje statusą. Atnaujintas „Yaris" asortimentas, pirmąkart pristatomas Paryžiaus automobilių parodoje, puikuojasi nauja multimedijos sistema, kuri pasižymi
išmaniųjų telefonų integracijos funkcija. Stiliaus prasme Y20 modelis primins 1998 metais gamintą modelį, patobulintą pasitelkiant šiuolaikinį dvispalvį kėbulo apdailos variantą su tamsiai pilkos spalvos stogu. Bus galima įsigyti standartines ir dvispalves kėbulo versijas. Pastarojoje derinami sidabro, perlamutro ar juodos spalvos kėbulo dažai su naująją tamsiai pilkos spalvos stogo apdaila. Išorėje šis modeliais išsiskirs tamsiai pilkos spalvos apdailos elementais.
Kurdama saugią mobilią visuomenę, „Toyota" tiki, jog yra svarbu skatinti požiūrį, apimantį žmones, automobilius ir eismo aplinką, bei siekti „saugos realiama pasaulyje“, mokantis iš nelaimingų atsitikimų ir integruojant šias žinias į automobilių tobulinimą. Vienu žingsneliu priartėjusi prie savo tikslo sukurti automobilių visuomenę, kurioje nevyktų jokie nelaimingi atsitikimai, „Toyota" ir toliau plėtoja antrosios kartos „Toyota Safety Sense" saugos sistemas.
Patobulintame aktyviųjų saugos sistemų pakete dabar montuojama vieno lęšio kamera ir milimetrinių bangų radaras.
Abiejų sistemų veikimas buvo pagerintas išplečiant pavojaus fiksavimo apimtis ir jų funkcionalumą.
Naujasis sistemų paketas dabar yra mažesnio dydžio, todėl lengviau montuojamas visuose „Toyota" modeliuose. „Toyota Safety Sense" saugos sistemų paketą sudaro Pre-Collision sistema (PCS), adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC), nukrypimo iš važiuojamosios juostos sistema (LDA), pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema (RSA) ir automatinė tolimųjų šviesų sistema (AHB). Be to, pristatoma ir naujoji važiuojamosios juostos kontrolės sistema (LTA), sukurta pagerinti važiavimo charakteristikas.
Pre-collision system
Adaptive cruise control
Lane trace assist
Road sign assist
Automatic High Beam