Šių metų Ženevos automobilių parodoje pirmąkart pasaulio publikai pristatyta trečiosios kartos „Auris“ išsiskiria dinamiškesniu išorės dizainu ir variklių asortimentą papildančiu nauju 2,0 l visiškai hibridiniu galios agregatu, su kuriuo debiutuoja „Toyota dvigubo hibrido“ strategija.
„Toyota“ siekį toliau tobulinti hibridines technologijas atspindintis naujasis „Auris“ bus siūlomas su tradiciniu 1,2 l turbininiu benzininiu ir 122 AG galios 1,8 l arba 180 AG galios 2,0 l hibridiniais varikliais.
1,8 l sistema pateisina visus lūkesčius, kuriuos pirkėjai sieja su „Toyota“ visiškai hibridine sistema, o 2,0 l sistema leidžia mėgautis dar didesniu važiavimo komfortu, stabilumu, tikslesniu valdymu ir maloniais vairavimo potyriais. Šiuos privalumus užtikrina nauja modulinė „Toyota“ TNGA platforma (Toyota New Global Architecture). Didesnė galia padovanos vairuotojams daug kraują kaitinančių akimirkų, o valdymas ant vairo įrengtomis pavarų svirtelėmis leis patirti tikrą vairavimo džiaugsmą.
Nauja modulinė „Toyota“ TNGA platforma yra visų „Toyota“ ateities galios agregatų ir automobilių konstrukcinis pagrindas. Ji iš pagrindų keičia „Toyota“ automobilių projektavimo, konstravimo ir gamybos būdus ir yra neatsiejama bendrovės misijos nuolat tobulinti automobilius, kad jie būtų stilingesni, smagesni vairuoti ir saugesni, dalis.
Dėl žemesnio svorio centro, daugiasvirtės galinės pakabos ir tvirtesnės kėbulo konstrukcijos pagrindinėse vietose panaudojant tampraus tvirto plieno elementus naujojo „Auris“ TNGA platforma užtikrina malonesnio vairavimo patirtį. Visi šie sprendimai leido pagerinti automobilių valdymą ir padidinti jų stabilumą be jokių išlygų važiavimo kokybei ir komfortui.
Visuose ant TNGA platformos sukonstruotuose naujuose automobiliuose didžiausias dėmesys skiriamas aukščiausio lygio aktyviosios ir pasyviosios saugos įrangai. Naujasis „Auris“ atitinka griežčiausius nepriklausomų susidūrimo bandymų programų standartus: jame komplektuojamos naujausios „Toyota Safety Sense“ saugos įrangos rafinuotos funkcijos ir sistemos lemia aukštesnį saugos lygį.
„Dirbant prie naujojo „Auris“ projekto, mūsų pagrindinis tikslas buvo sukurti ryškiausią ir dinamiškiausią hečbeką rinkoje, nedarant jokių išlygų vidaus praktiškumui“, – aiškino „Toyota Global Design“ vykdomasis generalinis direktorius Simon Humphries.
„Dėl TNGA platformos užtikrinamo žemo svorio centro automobilis iš šono atrodo lengvas ir manevringas. Gale platforma transformuojasi, sukurdama solidžią, plačią ir žemą stovėseną. Toks įvaizdis labai svarbus Europos rinkoje.“
Už savo pirmtaką ilgesnis ir žemesnis naujasis „Auris“ pasižymi dar dinamiškesniu dizainu ir įspūdingesne priekinės dalies stilistika.
Bendras automobilio ilgis padidėjo 40 mm – visas jis panaudotas ilgesnei važiuoklės bazei. Ne mažiau svarbūs ir kiti pokyčiai: bendras naujojo hečbeko aukštis sumažėjo beveik 25 mm, o automobilio variklio dangtis yra net 47 mm žemesnis nei dabartinio modelio. Todėl automobilis išsiskiria aptakesnių ir dailesnių formų žemesniu variklio dangčiu, kuris pagerina matomumą priekyje, užtikrindamas didesnį saugumą.
Nauja priekinės dalies stilistika atspindi atnaujintą „Toyota“ Under Priority Catamaran ir Keen Look dizaino koncepcijas. Po išlenktu priekiniu plokštesnio geldelės formos variklio dangčio kraštu įrengtos siauros viršutinės grotelės su „Toyota“ logotipu centre, o tolimiausiuose kampuose integruoti LED priekinių žibintų blokai su dienos šviesomis (DRL).
Plačių trapecijos formos apatinių grotelių rėmas gerokai nutolęs į priekį nuo variklio dangčio priekinio krašto ir viršutinių grotelių ir sukuria išraiškingą pakopą. Be to, jis yra bukesnis ir statesnis nei anksčiau, todėl automobilio priekinė iškyša sutrumpėjo beveik 20 mm.
Grotelių rėmo šonai naujojo „Auris“ priekiniuose kampuose sukuria „Toyota“ charakteringą katamarano korpuso formą, išryškinančią 30 mm padidėjusį automobilio plotį ir jo platų bei sportišką siluetą.
Grotelių apačioje rėmas atsišakoja, aiškiai atskirdamas priekinį aptaką, kurio į viršų nukreipti kraštai tarp aptako ir katamarano korpuso formos sukuria zoną, skirtą LED rūko žibintams. Grotelėms būdingas naujo dizaino tinklelis, kuris yra išraiškingesnis ir rafinuotesnis už klasikinį akytąjį tinklelį.
Galinė dalis įgijo apvalesnes formas nei buvo planuota anksčiau. Tai sustiprina vizualią sąsają tarp automobilio priekinės ir galinės dalių. Apie 14 laipsnių padidėjęs galinio lango posvyrio kampas ir tvirti aptakai virš galinių ratų arkų sukuria kompaktiškesnės galinės dalies įspūdį, nors galinė iškyša ir padidėjo 20 mm. Visuose modeliuose kaip standartinė įranga montuojamas stogo aptakas.
Galiniai LED žibintų blokai su šviesolaidžiais išryškina plačią ir tvirtą naujojo „Auris“ stovėseną. Galiniame buferyje atkartojama priekinės dalies Under Priority Catamaran dizaino tema. Ploną apatinį buferio kraštą puošia dvi chromuotos detalės.
Naujojo „Auris“ dinamišką dizainą išryškina papildomai siūloma dviejų atspalvių paletė, kurią sudaro kėbulo spalva su juoda stogo apdaila bei visi blizgūs statramsčiai.