Toyota automobiliai, aksesuarai, dalys Vilniuje ir visoje Lietuvoje - Tokvila
Naujienos
„Tokvila“ įteiktas aukščiausias apdovanojimas už klientų aptarnavimo kokybę
Naujienos Apie mus Karjera Privatumo politika ES projektai Ginčų sprendimas Aplinkosauga

„Tokvila“ įteiktas aukščiausias apdovanojimas už klientų aptarnavimo kokybę

Vasario 19 d. Taline vykusiame metiniame „Toyota“ Baltijos šalių mažmeninės automobilių prekybos atstovų suvažiavime „Tokvila“ įteiktas „Toyota ICHIBAN“ apdovanojimas už geriausią klientų aptarnavimo kokybę. Kasmet šis aukštas įvertinimas atitenka vos vienam „Toyota“ centrui šalyje ir tai jau penktasis toks „Tokvila“ apdovanojimas.

Norėdama įvertinti „Toyota“ mažmeninės automobilių prekybos atstovus už išskirtinę klientų aptarnavimo ir teikiamų paslaugų kokybę, „Toyota Motor Europe“ 2006 m. įsteigė „Toyota ICHIBAN“ apdovanojimus. Išvertus iš japonų kalbos, „Ichiban“ reiškia „numeris vienas“.

Kasmet daugiau nei 2500 „Toyota“ atstovybių Europoje yra vertinamos pagal įvairius klientų aptarnavimo ir verslo procesų kokybės kriterijus, atsižvelgiama į griežtai atliekamų klientų nuomonių tyrimų rezultatus. Šie tyrimai apima įvairias kliento patirtis – nuo pirmojo apsilankymo automobilių pardavimo salone ir automobilio įsigijimo iki techninės priežiūros ir automobilio remonto visą jo eksploatavimo laiką. 

„Ichiban“ įvertinimas reiškia, kad „Toyota“ atstovybė savo šalyje sugeba geriausiai patenkinti daugumos klientų poreikius bei užtikrina aukščiausius paslaugų teikimo ir klientų aptarnavimo standartus.

Nuotraukoje iš kairės į dešinę: Robertas Poškus (marketingo vadovas), Petras Ignotas (valdybos pirmininkas), Gintautas Ignotas (generalinis direktorius), Vladimiras Liustrickis (automobilių aptarnavimo ir remonto departamento direktorius) 

„Nuolatinis tobulėjimas, kitaip „kaizen“ – vienas pamatinių „Toyota“ verslo filosofijos ramsčių. Kasmet siekiame tobulėti ir savo klientams suteikti aptarnavimo patirtį, pranokstančią jų lūkesčius. Mums didelė garbė gauti šį „Toyota ICHIBAN“ apdovanojimą - tai įpareigoja ir įkvepia dirbti dar geriau vardan mūsų klientų šypsenų. Esu nuoširdžiai dėkinga visai mūsų darbuotojų komandai“, - sakė „Tokvila“ ryšių su klientais vadovė Violeta Jadzevičienė.

2020 m. „Toyota ICHIBAN" apdovanojimas yra jau penktasis per visą „Tokvila" veiklos istoriją. Pastarieji metai buvo sėkmingi „Tokvila" ir kitais aukštais įvertinimais - sostinės „Toyota" centras pripažintas pačiu geriausiu Baltijos šalyse („The Best Retailer 2019").

Grįžti į sąrašą

Kontaktai

Savanorių pr. 274, LT-02301 Vilnius

Darbo laikas Darbo dienomis Šeštadieniais
Naudotų automobilių pardavimas 9:00 - 19:00 10:00 - 16:00
Kėbulų remontas 7:00 - 19:00 9:00 - 16:00
Autodetalės / aksesuarai 8:00 - 19:00 Nedirbame

Žalgirio g. 122, LT-09300 Vilnius

Darbo laikas Darbo dienomis Šeštadieniais
Naujų automobilių pardavimas 9:00 - 19:00 10:00 - 16:00
Pagrindinis servisas 7:00 - 19:00 9:00 - 16:00
Kėbulų remontas 7:00 - 19:00 9:00 - 16:00
Autodetalės / aksesuarai 8:00 - 19:00 10:00 - 16:00