Sėkmingus rezultatus lemia naujoji elektrifikacijos strategija, kuria „Toyota“ siekia patenkinti įvairiausius klientų poreikius. Siūlomi įsikraunantys ir įkraunami hibridai, vien baterijose sukaupta arba vandenilio degalų elementų gaminama energija varomi modeliai.
Lietuvos rinkoje populiariausi išlieka įsikraunantys hibridai. Tai praktiškas pasirinkimas ilgalaikėje perspektyvoje, vis tiek leidžiantis paspartinti perėjimą prie nulinės anglies junginių taršos. Iš visų 2022 metais parduotų lengvųjų „Toyota“ automobilių Lietuvoje net 60 proc. buvo įsikraunantys hibridai.
„Greta plačios įsikraunančių hibridų gamos mūsų sėkmę iš tiesų lėmė sugrįžtantys lojalūs klientai ir nauji pirkėjai, kurie neabejojo, kad nepaisant ilgesnio laukimo, mes tikrai pristatysime jiems automobilius žadėtu laiku. Dėl to esu nuoširdžiai dėkingas kiekvienam „Toyota“ klientui. Padarysime viską, ką galime, tam, kad vartotojų patirtis viršytų jų pradinius lūkesčius“, – žada „Toyota Baltic AS“ prezidentas Mika Elojärvi.
Įspūdingus 2022 metų pardavimų skaičius Lietuvos rinkoje padėjo pasiekti ne tik „Toyota“ gamintojo skiriamas dėmesys, bet ir oficialių atstovybių nuveiktas darbas.
Nors pasaulinėje ekonomikoje padėtis nėra itin stabili, o nuolatos augančios žaliavų kainos verčia gamintojus ieškoti išlaidų mažinimo sprendimų, „Toyota“ tikisi, kad automobilių pardavimai šiek tiek augs ir 2023 metais. Augimą turėtų leisti išlaikyti ir toliau plečiama elektrifikuotų modelių pasiūla.
Vasario mėnesį debiutuos „Corolla Cross“ įsikraunantis hibridas, balandžio mėnesį pasirodys atnaujinta „Corolla“ gama, birželį – pirmasis vien baterijos energija varomas „Toyota“ modelis bZ4X, o trečiajame ketvirtyje – naujos kartos įkraunamas „Prius“ hibridas.
Su kiekvieno naujo modelio pasirodymu rinkoje automobiliai klientams taip pat turėtų būti pristatomi vis greičiau. Kai kurie modeliai bus pristatyti jau pirmajame metų ketvirtyje, tačiau galimybė minėtu laiku gauti automobilį priklauso nuo įrangos lygio.