Toyota automobiliai, aksesuarai, dalys Vilniuje ir visoje Lietuvoje - Tokvila
Naujienos
„Toyota" parodė naująjį „Land Cruiser" ir „Toyota C-HR Hy-Power CONCEPT"

Frankfurto paroda: pasidairykite, kokias naujienas "Toyota" parodė šiandien.

Naujasis TOYOTA LAND CRUISER

 

Daugiau nei 65 metus siekiančią patirtį sukaupęs Land Cruiser visureigis savo segmente išsiskiria unikaliai suderinta nepriekaištinga kokybe, patvarumu, patikimumu, neprilygstamu pravažumu bekelėje, ypatinga prabanga, komfortu ir prestižu.

 

 

Naujasis Land Cruiser sustiprina savo užsitarnautą reputaciją: jis pasižymi nauja modernesne ir tvirtesne išore, subtilesne, komfortiškesne ir kokybiškesne salono aplinka, patobulintomis dinaminėmis savybėmis važiuojant bekele ir keliu bei malonesniais vairavimo potyriais.

Aukštesnį salono komforto lygį padėjo pasiekti įvairūs pritaikyti sprendimai: priekinių sėdynių vėdinimo funkcija, galinių sėdynių šildymo funkcija ir automatinė klimato kontrolės sistema, elektra valdomas šildomas priekinis langas ir šildomi ploviklio purkštukai, durelių veidrodėlių nulenkimo važiuojant atbuline eiga funkcija ir naujo dizaino išmanusis raktelis.

Pagrindinis veiksnys, lemiantis nepriekaištingą Land Cruiser pravažumą bekele, yra itin tvirta rėminė kėbulo konstrukcija, kuri efektyviai izoliuoja saloną nuo pakabos smūgių, kad keleiviai jaustųsi daug komfortiškiau važiuojant sudėtingomis bekelės sąlygomis.

Dėl komplektuojamų pagalbinių važiavimo sistemų Land Cruiser yra vienas techniškai pažangiausių, saugiausių, smagiausių ir patogiausių pasaulyje keturiais ratais varomų automobilių.

Land Cruiser nugabens visur, kur tik pageidausite, ir saugiai parveš atgal.

 

Dinamiškesnis, modernesnis ir tvirtesnių formų dizainas

Bendras naujojo Land Cruiser ilgis padidėjo 60 mm (iki 4840 mm). Jis yra ypač manevringas, o minimalus apsisukimo spindulys tesiekia 5,8 m.

Dėl pritaikyto naujo dizaino variklio dangčio su išėma centre pagerėjo matomumas žiūrint žemyn. Pakėlus sparnų viršutinę dalį, vairuotojai gali geriau jausti automobilio gabaritus. Dėl aukščiau išdėstytų radiatoriaus grotelių ir priekinių žibintų patogiau važiuoti bekele.

Priekinių žibintų bloke, kurio išskirtiniame korpuse integruoti tolimųjų ir artimųjų šviesų, priekinių posūkio signalų ir dienos šviesos žibintai (DRL), gali būti komplektuojami halogeninės arba LED / halogeninės lemputės (antruoju atveju – su LED dienos šviesų žibintais).

Iš naujų galinės dalies elementų minėtini naujo dizaino galiniai žibintai su LED stabdymo šviesomis, mažesnė numerio lentelės rėmo apdailos plokštelė ir naujo dizaino buferis su pakeltu pagrindu link išsikišusių kraštų.

 

Aukštesnė salono kokybė

Naujojo Land Cruiser salonas išsiskiria atnaujinto dizaino prietaisų skydeliu ir centrine konsole.

Pavarų perjungimo svirtelė, važiavimo režimų ir komforto įrangos valdikliai aiškiai padalyti į atskiras funkcines zonas. Dėl optimizuoto ergonomiško dizaino juos lengva valdyti net sudėtingiausiomis sąlygomis.

Nauja centrinė konsolė dabar yra žemesnė. Todėl ji dailiau atrodo ir užtikrina geresnį matomumą priekyje važiuojant bekele. Joje integruotas naujas platesnis 8 colių multimedijos sistemos ekranas, neišsikišantis oro kondicionieriaus valdymo skydelis ir važiavimo valdikliai. 

Atnaujinto dizaino prietaisų skydelį sudaro keturi matuokliai su metalo blizgesio pagrindu ir poliruotais ciferblatais su pakeltomis skalių žymomis. Tarp matuoklių įrengtas 4,2 colio TFT spalvotas daugiafunkcis ekranas, kuriame pateikiama išsami informacija apie automobilį ir informacinės bei pramoginės sistemos duomenys. Vairas taip pat atnaujintas – dabar jis toks pat, koks montuojamas Land Cruiser V8 modeliuose.

Į naujojo Land Cruiser salono apdailos asortimentą įtrauktos trys spalvų schemos – Black, Brown / Black ir nauja Premium Beige. Prestižinę salono kokybę papildo salono apdailos variantai – sidabro spalvos šlifuota metalo blizgesio apdaila, panaudota centrinėje konsolėje, ir nauja šviesiai rudos arba tamsiai rudos medienos tekstūros apdaila. 

 

Galios agregatai

Siūlomas 2,8 l D-4D variklis: 2755 cm³ darbinio tūrio, su 16 vožtuvų, keturiais cilindrais ir DOHC sistema. Jo galia – 130 kW / 177 DIN AG esant 3400 aps./min. Šio variklio, komplektuojamo su šešių pavarų automatine transmisija, maksimalus sukimo momentas siekia 450 Nm esant 1600–2400 aps./min. (komplektuojant su mechanine transmisija – 420 Nm esant 1400–2600 aps./min.). Iki 100 km/h automobilis su šiuo varikliu pagreitėja per 12,7 sekundės (komplektuojant su mechanine transmisija – per 12,1 sekundės), o jo maksimalus greitis yra 175 km/h. Vidutinės degalų sąnaudos – 7,5 l/100 km, vidutinė CO2 emisija – 197 g/km.

 

Išplėstas saugos įrangos asortimentas

Aukštesnio lygio Land Cruiser modeliuose komplektuojama Toyota Safety Sense saugos įranga, kurią sudaro Pre-Collision sistema (PCS) su pėsčiųjų fiksavimo funkcija, adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo (ACC), nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjamoji (LDA) ir automatinė tolimųjų šviesų (AHB) sistemos.

Į pagalbinių vairavimo ir saugos sistemų sąrašą įtrauktas ir nematomų zonų monitorius (BMS) bei perspėjimo apie iš galo artėjančias transporto priemones sistema (RCTA), taip pat padangų slėgio kontrolės sistema (TPWS).

Land Cruiser 2018

 

 

Toyota Land Cruiser 2018

Toyota Land Cruiser 2018

 

Toyota C-HR Hy-Power Concept

Toyota Europos dizaino studijos (ED2) dizainerių komanda sukūrė koncepcinį Toyota C-HR Hy-Power modelį. Tai nauja visureigio interpretacija, išsiskirianti efektinga išvaizda ir nauju galingesniu hibridiniu galios agregatu.

 

Nuo pat pasirodymo pradžios 2016 m. pabaigoje Toyota C-HR lydėjo didžiulė sėkmė. Toyota įsiveržimas į vidutinio dydžio visureigių rinką su įspūdingo dizaino modeliu, sukonstruotu ant naujos modulinės Toyota platformos (TNGA), lemiančios puikias važiavimo charakteristikas, iškart susilaukė atgarsio. Naujausios kartos Toyota hibridinė technologija taip pat labai išpopuliarėjo: hibridiniai modeliai sudarė didžiąją dalį Europoje parduotų automobilių (daugiau nei 75 proc.).

Serijinis modelis įkvėpė Toyota dizainerius ištirti galingesnės hibridinės versijos, įvilktos į dar patrauklesnį ir labiau jaudinantį rūbą, galimybes. Taip gimė nauja Toyota C-HR Hy-Power koncepcija, debiutuojanti 2017 m. Frankfurto automobilių parodoje.

 

Koncepcija

Toyota išsikėlė uždavinį patobulinti Toyota C-HR stilių, sukuriant ypač patrauklų automobilį, kuris savo stiliumi ir įkvepiančiomis važiavimo charakteristikomis sužadintų dar didesnį individualiu skoniu ir gyvenimo būdu išsiskiriančių pirkėjų susidomėjimą. Toliau serijinio modelio deimanto struktūros temą plėtojanti naujoji koncepcija sutelkta į kokybiškus apdailos sprendimus ir gerai apgalvotas detales. Dizainas taip pat priderintas prie galingesnio hibridinio galios agregato, pristatančio tolesnės Toyota hibridinių technologijų programos plėtros tendencijas.

 

Išorė

Nuo pat koncepcinio Toyota C-HR Hy-Power modelio projekto pradžios dizainerių komanda nebuvo nusiteikusi imtis sudėtingų keitimo ar tobulinimo darbų, kad sukurtų estetiškai patrauklesnę išvaizdą. Savo dėmesį dizaineriai sukoncentravo į tolesnį serijiniam automobiliui būdingo dizaino plėtojimą, naujoviškais būdais pritaikydami spalvas, apdailos variantus ir detales. Iš tiesų koncepciniam modeliui panaudotas toks pat lakštinis metalas, iš kurio pagamintas ir ekspozicinis automobilis.

Plačiau patyrinėję deimanto temą, kuria pagrįstas Toyota C-HR dizainas, ED2 dizaineriai susidomėjo gamtos jėgomis, paverčiančiomis anglį deimantais, ir procesais, kaip kietoje uolienoje gali glūdėti karštas išsilydęs branduolys.

Remiantis šiais pamąstymais, buvo pritaikyti nauji sidabriniai matiniai Dark Carbon dažai, išryškinantys aštrių automobilio formų ir reljefiškų paviršių sąveiką. Šį efektą sustiprina panaudoti blizgūs juodi elementai, įskaitant žemą priekinį aptaką, zoną virš Toyota ženklelio automobilio priekyje ir ratų arkų apdailą. Tokią pat funkciją atlieka ir tamsaus chromo elementai. Ši apdaila būdinga priekiniams žibintams, langų rėmams ir 20 colių lengvojo lydinio ratlankiams.

Ryškų kontrastą sudaro efektinga anodizuota Burning Orange priekinių statramsčių bei durelių veidrodėlių korpuso apdaila ir dekoratyvinė priekinių žibintų juosta. Spalvos akcentas taip pat panaudotas siekiant išryškinti juodas apatines groteles su deimanto rašto tinkleliu.

Spalvos, tekstūros ir formos derinys sukuria išraiškingesnio koncepcinio automobilio stogo įspūdį. Visą paviršių dengia unikali „deimantinio pjovimo“ plėvelė su daugiabriaunio kristalo raštu, pereinančiu nuo tamsiausios juodos spalvos gale iki žvilgančios anodizuotos oranžinės priekyje ir sujungiančiu kontrastingas matines ir blizgias briaunas.

 

Vidus

Siekiant sustiprinti efektingo koncepcinio modelio dizaino įvaizdį, automobilio viduje toliau plėtojamos išorės temos: salone kontrastingai derinami juodi apmušalai bei apdaila su Burning Orange detalėmis.

Automobilyje įrengtos patogios juodos odos sėdynės su oranžiniais galvos atlošais bei šoninėmis atramomis. Sėdynių atlošai ir sėdimosios dalys išsiskiria unikaliu asimetrišku dygsniavimo raštu, sudarytu iš daugybės deimanto formos elementų. Jis sukurtas naudojant oranžinius (Burning Orange) siūlus. Toks pat raštas būdingas ir vidinių durelių panelėms su oranžiniais porankiais. Oranžinė apdaila taip pat puošia prietaisų skydelį ir apgaubia Toyota Touch® 2 multimedijos sistemos jutiklinį ekraną.

 

Nauja galinga hibridinė sistema

Koncepciniame modelyje panaudota nauja hibridinė sistema, kuri užtikrina didesnę galią ir geresnes eksploatacines charakteristikas, lyginant su dabartiniame Toyota C-HR montuojama 122 DIN AG sistema. Ji pristato strategiškai reikšmingos tolesnės pasaulyje lyderiaujančios Toyota technologijos, kuri bus diegiama visuose pagrindiniuose modeliuose, plėtros kryptis. Daugiau informacijos apie šią hibridinės technologijos plėtrą bus pateikta 2018 m. pradžioje.

 

Interviu su vyriausiuoju Toyota ED2 dizaineriu Lance Scott

Lance Scott vadovavo Toyota C-HR Hy-Power koncepciją kūrusiai dizainerių komandai. Jis papasakojo, kaip buvo įgyvendinamas šis projektas.

Koks ED2 dizaino centro indėlis kuriant serijinį Toyota C-HR?

Mes dalyvavome ankstyvuosiuose išorės ir vidaus dizaino kūrimo projekto etapuose. Mūsų sukurtas originalus koncepcinis išorės dizainas pasirodė 2014 m. Paryžiuje. 2015 m. Frankfurto automobilių parodoje pademonstravome atnaujintą jos versiją, supažindindami su pagrindinėmis išorės dizaino temomis. Kalbant apie vidaus dizainą, konkurso etape buvo pasirinktas mūsų pasiūlymas, kurio pagrindu buvo kuriamas serijinis modelis.

Serijinio modelio dizainas jau dabar yra ryškus ir ypatingas. Kokios įtakos jis turėjo kuriant dar efektingesnę koncepcinio Hy-Power automobilio išorę?

Jau projekto pradžioje žinojome, jog nesiimsime jokių didelių viso dizaino permainų. Mes tenorėjome išgryninti ir sutelkti unikalias Toyota C-HR vertybes ir išsiaiškinti, kaip galėtume jas dar labiau išryškinti pasitelkdami naujas unikalias spalvas ir vidaus apdailos sprendimus.

Ar modelio statusas ir sėkmė turėjo įtakos jūsų požiūriui į projektą?

Toyota C-HR yra pagrindinis neseniai pristatytas ir didelę paklausą turintis modelis. Todėl buvo akivaizdu, jog kurdami demonstracinį modelį, negalime padaryti jokių liapsusų. Svarstydami, kaip išryškinti dizainą, nenukrypstant nuo originalios koncepcijos, mes atsigręžėme į pradinę idėją ir tikslinę klientų kategoriją.

Su kokiais iššūkiais susidūrėte ir kokios galimybės atsivėrė kuriant demonstracinio automobilio dizainą?

Pagrindinis uždavinys buvo ne nutolti nuo Toyota C-HR nusakančių ypatybių, bet atgaivinti jas nauju originaliu būdu. Pavyzdžiui, mes norėjome išsaugoti serijinio automobilio kokybę, todėl ištyrėme įvairius vidaus unikalumo išraiškos būdus. Pasitelkdami kokybišką odą ir unikalius siūlus bei dygsniavimo raštus, mes galėjome pagyvinti pagrindines vidaus aplinkos ypatybes.

Kaip interpretavote Toyota C-HR deimanto dizaino temą?

Deimanto tema paskatino mus pasigilinti į anglies virtimo deimantu procesą. Pati anglis turi įdomių savybių. Todėl mes sukūrėme naują salono anglies spalvą, kuri nėra nei matinė, nei blizgi. Tai savo ruožtu paskatino mus pamąstyti apie išlydytas medžiagas, tokias kaip lava, kuri išsiskiria ryškiu kontrastu tarp vėsaus viršutinio paviršiaus ir iki raudonumo įkaitusio skysto centro. Ši tema tapo įkvėpimo šaltiniu kuriant stogo spalvą ir dinamišką raštą, pereinantį nuo ryškios raudonos iki juodos spalvos.

 

 

C-HR

 

C-HR

TOYOTA YARIS GRMN

Įkvėptas automobilių sporto, pritaikytas važinėti keliais

 

 

Yaris GRMN įkvėpimo šaltinis – Yaris WRC automobilis, su kuriuo Toyota sėkmingai grįžo į FIA Pasaulio ralio čempionatą.

 

Ištobulintas Niurburgringe

Sukūrus pirmąją Yaris GRMN koncepciją 2015 m., iškart į Toyota bazę šalia legendinės Niurburgringo trasos Vokietijoje buvo išsiųstas prototipas. Rinktinė Toyota puošybos specialistų iš Europos ir Japonijos grupė ėmėsi automobilio valdymo ir eksploatacinių charakteristikų tobulinimo darbų. Jis buvo išbandytas garsiojoje Niurburgringo Šiaurinės kilpos trasoje ir įvairiuose šalia esančiuose keliuose – nuo greitkelių iki siaurų vingiuotų serpantinų.

 

Variklis ir eksploatacinės savybės

Yaris GRMN gyvybės šaltinis – 1798 cm3 darbinio tūrio, keturių cilindrų ir 16 vožtuvų variklis su Magnusson Eaton turbokompresoriumi ir pažangia Dual VVT-i kintamojo veikimo įsiurbimo ir išleidimo vožtuvų sistema.

Jo suspaudimo laipsnis – 10:1, maksimali galia – 212 DIN AG (156 kW) esant 6800 aps./min., o maksimalus sukimo momentas – 250 Nm esant 5000 aps./min. Su šiuo priekinius ratus varančiu varikliu, komplektuojamu su šešių pavarų mechanine transmisija, automobilis iki 100 km/h įsibėgėja per 6,3* sekundės. Elektroninio ribotuvo apribotas maksimalus greitis – 230 km/h.

Parengto Yaris GRMN masė tėra 1135 kg, todėl jis išsiskiria geriausiu galios ir svorio santykiu klasėje – 535 kg / 1 AG.

 

Važiuoklė ir valdymas

Yaris GRMN įrengtas Torsen riboto slydimo diferencialas, kad būtų užtikrintas sklandus galios perdavimas važiuojant. Automobiliui būdinga standesnė važiuoklė. To pasiekta pritaikius šoninį skersinį variklio skyriuje tarp priekinės pakabos atramų ir papildomus tvirtinimo elementus važiuoklės apačioje priekyje ir gale.

Dėl trumpesnių spyruoklių automobilis yra labiau prigludęs prie žemės (24 mm žemesnis už standartinį Yaris). Spyruoklės komplektuojamos su Sachs sukurtais specialiais aktyviaisiais amortizatoriais ir didesnio skersmens (26 mm) priekiniu stabilizatoriumi.

Siekiant suteikti aštrių pojūčių stabdant automobilį, 275 mm skersmens priekiniai diskiniai stabdžiai su grioveliais montuojami su keturių stūmoklių suportais. Gale pritaikyti 278 mm diskai. Suportai yra išskirtinė įranga, nudažyta Toyota GAZOO Racing komandai būdinga balta spalva. Juos galima matyti pro grakščius lengvojo lydinio ratlankių stipinus.

17 colių BBS lengvojo lydinio ratlankiai su daugybe stipinų ne tik mažai sveria – dėl jų kompaktiškumo galima pritaikyti didesnius stabdžius. Su Bridgestone Potenza RE050 205/45 R17 padangomis montuojami ratlankiai yra vienas iš veiksnių, lemiančių ypač tikslų Yaris GRMN valdymą.

 

Efektyvi išmetamųjų dujų sistema

Iš pagrindų atnaujinta ir išmetamųjų dujų sistema, kad būtų sumažintas išmetamųjų dujų priešslėgis ir geriau kontroliuojamas teršalų bei triukšmo lygis. Šie patobulinimai padėjo išgauti didesnę variklio galią ir įkvepiantį garsą, sklindantį iš išmetamųjų dujų sistemos.

 

Kėbulas ir stilius

Yaris GRMN, kaip ir jo pasaulio ralyje dalyvaujantis giminaitis, sukurtas naudojant naujojo Yaris kėbulo konstrukciją su trejomis durelėmis. Jis išsiskiria unikaliais elementais, tokiais kaip juodas sparno formos galinis aptakas, specialaus dizaino galinis buferis, galinis difuzorius, akytojo tinklelio priekinės grotelės ir centre įrengtas ovalios formos išmetamųjų dujų vamzdis, koks būdingas ir lenktyniniam automobiliui.

 

 

 

 

Salono dizainas

Salono įranga dera su pagal specialų užsakymą Toyota Boshoku sukurtomis priekinėmis sportinėmis sėdynėmis, kurios užtikrina geriausią klasėje kūno atramą bei išryškina dinamiškas automobilio savybes.

Iš originalių sportinio stiliaus detalių minėtinas variklio užvedimo mygtukas ir mažo skersmens odinis vairas, perimtas iš Toyota GT86 kupė ir atitinkamai pritaikytas atsižvelgiant į specialius Yaris GRMN reikalavimus. Automobilyje taip pat komplektuojami aliumininiai sportiniai pedalai, aliumininės apdailos detalės ir unikalus aukštos klasės prietaisų skydelis su TFT ekranu, atspindintis sportinį automobilio charakterį.

* Galutinai nepatvirtinta.

Toyota Yaris GRMN

TOYOTA AURIS

Pristatoma nauja Auris Touring Sports Freestyle versija ir 2018 metų laidos Auris modelių asortimentas.

 

2018 m. laidos Auris

Frankfurto automobilių parodoje pirmą kartą pristatomi 2018 m. laidos Auris modelių pakeitimai. Nauji patobulinimai pakelia Auris kokybės ir stiliaus kartelę dar aukščiau, sukurdami šiuolaikiškesnį ir sportiškesnį jo įvaizdį.

Spalvų pasiūlą papildė nauja mėlyna spalva, skirta populiariems Auris Bi-tone modeliams. Į spalvų paletę taip pat bus įtraukta madinga Manhattan Grey spalva su nauju metalo blizgesio atspalviu, kuris yra subtilesnis, sodresnis ir akinančiai neblizga. Ši kėbulo spalva bus siūloma vienspalviams ir dvispalviams Bi-tone modeliams su patraukliai atrodančiais kontrastingos juodos spalvos elementais, tokiais kaip stogas, ryklio peleko formos antena, galinis aptakas, durelių veidrodėlių korpusas ir priekinės grotelės. Juodi šoniniai slenksčiai bus komplektuojami kaip papildoma įranga, o naujos juodos grotelės bus įtrauktos ir į Auris Style įrangos sąrašą.

 

Auris Touring Sports Freestyle

Naują sėkmingo Auris Touring Sports universalo interpretaciją pateikianti Auris Freestyle versija išsiskiria dailiomis urbanistinio stiliaus detalėmis.

Šios specialios laidos modeliui būdingi juodi ratų arkų ir šoniniai gaubtai, taip pat kėbulo dugno apsauga priekyje ir gale su aliuminine apdaila. Ryžtingą charakterį taip pat pabrėžia juodos priekinės grotelės, galiniai tamsinti stiklai, blizgūs sidabro spalvos durelių veidrodėlių gaubtai ir 17 colių penkių dvigubų stipinų lengvojo lydinio ratlankiai su juoda ir sidabro spalvos mechaniniu būdu apdorota apdaila.

Kitais aspektais naujasis Freestyle modelis nesiskiria nuo Auris Touring Sports: jis siūlo visus privalumus, kokie būdingi šiam universalui, įskaitant išskirtinį hibridinių, benzininių bei dyzelinių galios agregatų asortimentą ir talpią bagažinę, kuri su nulenktomis galinėmis sėdynėmis padidėja iki 1685 litrų – tai ypač aktualu gabenant sportinę ar laisvalaikio įrangą.

Auris 2018

Grįžti į sąrašą

Kontaktai

Žalgirio g. 122, LT-09300 Vilnius
Darbo laikas Darbo dienomis Šeštadieniais
Naujų automobilių pardavimas 9:00 - 19:00 10:00 - 16:00
Pagrindinis servisas 7:00 - 19:00 9:00 - 16:00
Kėbulų remontas 7:00 - 19:00 9:00 - 15:00
Autodetalės / aksesuarai 7:00 - 19:00 9:00 - 16:00
Naudotų automobilių pardavimas 9:00 - 19:00 10:00 - 16:00

Kiekvieno mėnesio antrą trečiadienį dirbame nuo 10.00 val.