Ryšiai su klientais

OKYAKU-SAMA ICHIBAN! - KLIENTAS – SVARBIAUSIAS!

Tokios "Toyota" klientų aptarnavimo filosofijos laikosi "Toyota" atstovai visame pasaulyje, taip pat Baltijos valstybėse.

Jums nuolat pristatome ne tik aukštos kokybės produkciją, bet ir siekiame geriausio klientų aptarnavimo visame "Toyota Baltic" tinkle. Mums svarbi kiekvieno kliento nuomonė, pasiūlymai bei kritika – ji padeda gerinti mūsų siūlomas paslaugas ir gaminius. Todėl mes visada laukiame Jūsų atsiliepimų ir esame pasiruošę padėti Jums, kai esate nepatenkinti paslauga ar gaminiu ir norite savo mintimis pasidalyti su mumis.

Nuo 2004 m. gegužės mėn. visose "Toyota" atstovybėse Baltijos šalyse buvo įsteigta nauja ryšių su klientais atstovo pareigybė. Pagrindinė šio darbuotojo užduotis yra kuruoti ryšius su klientais kiekvienoje "Toyota" atstovybėje, reaguoti į klientų atsiliepimus ir kelti bendrą paslaugų lygį, kad jos visada atitiktų Jūsų poreikius ir lūkesčius. Esame tam, kad Jums padėtume, jei reiks pagalbos iš "Toyota".

Turite klausimų?

        

Violeta Jadzevičienė
Ryšių su klientais vadovė

+370 5 210 32 15 
violeta.jadzeviciene@tokvila.lt

Kontaktai

Žalgirio g. 122, LT-09300 Vilnius
Darbo laikas Darbo dienomis Šeštadieniais
Naujų automobilių pardavimas 9:00 - 19:00 10:00 - 15:00
Pagrindinis servisas 7:00 - 19:00 9:00 - 16:00
Kėbulų remontas 7:00 - 19:00 9:00 - 15:00
Autodetalės / aksesuarai 7:00 - 19:00 9:00 - 16:00
Naudotų automobilių pardavimas 9:00 - 19:00 10:00 - 15:00

Kiekvieno mėnesio antrą trečiadienį dirbame nuo 10:00 val.

2017-10-11 dirbsime nuo 10:00 val.