Toyota automobiliai, aksesuarai, dalys Vilniuje ir visoje Lietuvoje - Tokvila
Servisas
Toyota Eurocare

„Toyota Eurocare" techninė pagalba kelyje ištisą parą, be išeiginių 

Mūsų ekspertai suprojektavo Jūsų „Toyota" automobilį siekdami maksimalaus patikimumo ir patvarumo. Vis dėlto gali pasitaikyti netikėtumų, tarp kurių vertėtų paminėti blogą orą ir prastus kelius. Todėl siūlome „Toyota" techninę pagalbą kelyje, kuri veikia ištisą parą, be išeiginių.

 

„Toyota" nemokama techninė pagalba kelyje Toyota transporto priemonėms teikiama iki 10 metų (jei transporto priemonės reguliariai atvyksta į autoservisą patikrai).*

Techninė pagalba kelyje „Toyota Eurocare" – tai mūsų klientų pasitenkinimo didinimo programos dalis. Pagal ją siekiame užtikrinti sklandų vairavimą ištisą parą, 365 paras per metus. Siūlome iki 10 metų trukmės ištisą parą (be išeiginių) teikiamą „Toyota" techninę pagalbą kelyje. Sistema veikia visose Baltijos jūros regiono valstybėse ir daugiau nei 30 Europos valstybių. Visapusiškos techninės pagalbos kelyje galiojimas pratęsiamas dar metams, kai atvykstate su savo „Toyota" transporto priemone pas įgaliotąjį atstovą reguliariai priežiūrai atlikti. Net ir pasibaigus garantijai. Pasiūlymas galios, kol jūsų transporto priemonei sukaks 10 metų. Nėra jokių ridos apribojimų. Techninė pagalba kelyje teikiama ir namie, ir kelyje, nuvelkant transporto priemonę į autoservisą.

*Galioja visiems naujiems „Toyota" modeliams, įsigytiems nuo 2020-01-01.

 

  • Jei esate Lietuvoje, skambinkite: 8 800 74 442*

  • Jei esate užsienyje, skambinkite: +370 5 239 5002*

*Pokalbiui taikomi vietos pokalbių tarifai.

 

  • „Toyota Eurocare" pagalba kelyje teikiama tokiais atvejais:
  • Mechaniniai gedimai,
  • Avarija,
  • Pasibaigę degalai,
  • Išsikrovęs akumuliatorius,
  • Nuleista padanga,
  • Dingę arba automobilio viduje likę rakteliai.
  • Penki trumpi patarimai skambinant „Toyota Eurocare":
  • Jūsų asmeniniai duomenys: Jūsų vardas ir pavardė, telefono numeris, kuriuo galima su jumis susisiekti, keleivių skaičius ir pan.
  • Jūsų transporto priemonės duomenys: Registracijos numeris ir/arba transporto priemonės identifikacijos numeris, modelis, spalva.
  • Problemos apibūdinimas: Kas nutiko, apibūdinkite esamą situaciją.
  • Transporto priemonės ir keleivių buvimo vieta: Kur esate jūs, kiti keleiviai ir automobilis. Naudinga informacija: kelio numeris, kelintas kilometras, artimiausio kaimo/miesto pavadinimas ir pan.
  • Įvykus transporto priemonės vagystei: Įvykus transporto priemonės vagystei, prieš prašant pagalbos apie vagystę būtina pranešti vietinėms įstaigoms.
     

Toyota Eurocare pristatymas (pdf)

 

  • „Toyota Eurocare“ paslaugos sustojus kelyje

Turite klausimų?

Marius Banionis
Vyresnysis serviso priėmėjas
+370 5 210 32 99

Mantas Petkus
Vyresnysis serviso priėmėjas
+370 5 210 32 99

Donatas Žilionis
Vyresnysis serviso priėmėjas
+370 5 210 32 99

Vitalijus Drabavičius
Benas Gaidelis
Saulius Nagelis
Pagrindinio serviso vadovas
+370 5 210 32 99

Kontaktai

Žalgirio g. 122, LT-09300 Vilnius
Darbo laikas Darbo dienomis Šeštadieniais
Naujų automobilių pardavimas 9:00 - 19:00 10:00 - 16:00
Pagrindinis servisas 7:00 - 19:00 9:00 - 16:00
Kėbulų remontas 7:00 - 19:00 9:00 - 16:00
Autodetalės / aksesuarai 7:00 - 19:00 9:00 - 16:00
Naudotų automobilių pardavimas 9:00 - 19:00 10:00 - 16:00

Svarbi informacija dėl COVID-19 >>>