Toyota automobiliai, aksesuarai, dalys Vilniuje ir visoje Lietuvoje - Tokvila
Svarbūs pranešimai!
Apie „Tokvila” veiklą pandemijos sąlygomis ir taikomas saugumo priemones

Atsakingai vertindami pandeminę situaciją šalyje, darome viską, kas įmanoma, kad būtų užtikrinta saugi aplinka mūsų darbuotojams, klientams ir partneriams. Nuo gruodžio 16 d. sugriežtinus karantino sąlygas, apsilankymai automobilių prekybos salone laikinai negalimi, tačiau klientai ir toliau konsultuojami nuotoliniu būdu - telefonu ir internetu. „Toyota“ automobilių servisas ir toliau dirba taikant ir nuolat tobulinant saugos priemones. Dėl detalesnės informacijos prašome kreiptis tel. +370 5 210 3200

Automobilių prekybos salono ir serviso darbas

AUTOMOBILIŲ PREKYBA

  • Nors naujų ir naudotų automobilių prekybos salone laikinai negalime priimti klientų, konsultuojame nuotoliniu būdu - telefonu, el. paštu ir vaizdo skambučiais. Bandomieji važiavimai vykdomi iš anksto registruojantis, be tiesioginio kontakto su konsultantu. Susisiekite su mumis įprastu darbo grafiku: I-V 9-19 val., VI 10-16 val. Kontaktai >

AUTOMOBILIŲ SERVISAS

KĖBULŲ REMONTAS

PREKYBA DALIMIS

  • Atsarginės dalys ir aksesuarai užsakomi iš anksto telefonu ar el. paštu, taip pat vykdoma prekyba „Tokvila“ salone, laikantis būtinų saugos reikalavimų. Darbo grafikas: I-V 7-19 val., VI 9-16 val. Klientui pageidaujant, užsakytos prekės pristatomos kurjerių pagalba. Susisiekite su mumis >

AUTONUOMA

  • Automobilių nuomos paslaugos teikiamos I-V 8-19 val., VI 10-16 val., laikantis būtinų saugos reikalavimų. Susisiekite su mumis >

Reikalavimai ir rekomendacijos „Tokvila" lankytojams

  • Iš anksto registruotis telefonu ar internetu vizitui į „Tokvila“ automobilių prekybos saloną ar servisą, 
  • Nevykti, jei negaluojate, jaučiate ūmios kvėpavimo takų infekcijos simptomus (sloguojate, skauda gerklę ar kosėjate) arba karščiuojate,
  • Nevykti, jei turėjote tiesioginį kontaktą su asmeniu, užsikrėtusiu ar galimai užsikrėtusiu koronavirusu,
  • Atvykti ne didesnėmis nei 2 asmenų grupėmis, taip pat su savimi nesivesti vaikų,
  • Atvykus į „Tokvila“ patalpas privaloma dėvėti veido kaukę, bendrauti saugiu, ne mažiau kaip 2 m. atstumu nuo kitų žmonių, taip pat rekomenduojama dezinfekuoti rankas ir laikytis kosulio/čiaudulio etiketo,
  • Prieš perduodant automobilį „Tokvila“ serviso specialistams, jį gerai išvėdinti,
  • Automobilio priežiūros ar remonto metu rekomenduojama nelikti salone ir laiką iki automobilio atsiėmimo praleisti kitoje vietoje mieste ar gryname ore salono teritorijoje,
  • Jei tai įmanoma, atsiskaitymus atlikti banko kortele arba pavedimu.

„Tokvila“ darbuotojų veiklos principai

  • „Tokvila“ darbuotojai yra išsamiai supažindinti su LR Vyriausybės ir sveikatos apsaugos specialistų rekomendacijomis dėl COVID-19 prevencijos ir jų atsakingai laikosi,
  • Jei tai yra įmanoma, darbai yra atliekami pamainomis ar nuotoliniu būdu – telefonu ir internetu, išskyrus atvejus, kai darbuotojas gali atlikti savo tiesiogines funkcijas tik būdamas darbo vietoje,
  • Klientai aptarnaujami per saugų atstumą, vengiama fizinio kontakto su kitais žmonėmis, laikomasi kosulio/čiaudulio etiketo, naudojamos veido kaukės ar antveidžiai, pirštinės, dezinfekavimo ir kitos būtinos saugos priemonės,
  • Šiuo metu nerengiami jokie susitikimai, pietūs ir darbo pertraukos organizuojamos minimaliomis žmonių grupėmis, laikantis griežtų saugos rekomendacijų,
  • Atliekama nuolatinė dirbančiųjų bendros savijautos stebėsena.

„Tokvila” salone ir servise taikomos saugos priemonės

  • „Tokvila” salonas skirtingose vietose aprūpintas rankų dezinfekavimo skysčiu, darbuotojams suteiktos individualios rankų ir paviršių dezinfekavimo priemonės,
  • Darbuotojai, aptarnaujantys klientus, naudoja veido kaukes ar antveidžius, vienkartines pirštines ir kitas priemones,
  • Klientų priėmimo salelėse bei kasoje pritaikytos organinio stiklo sienelės, apribojančios tiesioginį kliento ir konsultanto kontaktą,
  • Ypatingas dėmesys teikiamas dažnam patalpų vėdinimui, liečiamų paviršių (durų rankenos, stalai, tualetai, kt.) valymui ir dezinfekavimui,
  • Ribojamas vienų metu salone galinčių būti klientų skaičius,
  • Bandomieji važiavimai vykdomi pagal išankstines registracijas internetu ar telefonu, jų metu konsultantas kartu nevažiuoja. Automobilis perduodamas ir priimamas be tiesioginio kontakto su konsultantu, prieš ir po kiekvieno važiavimo automobilis yra valomas ir dezinfekuojamas.
  • Parduoti automobiliai atsakingai paruošiami saugiam perdavimui, sąlyčio taškai dezinfekuojami. Perdavimas vyksta be tiesioginio kontakto su konsultantu,
  • Servise aptarnaujamuose automobiliuose naudojami specialūs sąlyčio taškų (sėdynė, vairaratis, pavarų svirtis, kt.) uždangalai ir salono bei išorės kėbulo dalių dezinfekavimo priemonės. Atlikus automobilio kėbulo remonto darbus, automobilis nuplaunamas, išvalomas ir dezinfekuojamas. Prieš perduodant automobilį klientui, dezinfekuojamas automobilio raktas,
  • Serviso laukimo erdvėje padidinti atstumai tarp sėdimų vietų,
  • Už suteiktas paslaugas skatinama atsiskaityti banko kortelėmis ar pavedimu,
  • „Tokvila“ teikia saugaus automobilio pristatymo į servisą ir, atlikus būtinus darbus, grąžinimo klientui į sutartą vietą, taip pat automobilių salonų dezinfekavimo bei kitas paslaugas.

Būkime atsakingi, saugokime vieni kitus ir likime sveiki!

Virtuali konsultacija     Bandomasis važiavimas     Registracija į servisą

Grįžti į sąrašą

Kontaktai

Žalgirio g. 122, LT-09300 Vilnius
Darbo laikas Darbo dienomis Šeštadieniais
Naujų automobilių pardavimas 9:00 - 19:00 10:00 - 16:00
Pagrindinis servisas 7:00 - 21:00 9:00 - 16:00
Kėbulų remontas 7:00 - 19:00 9:00 - 16:00
Autodetalės / aksesuarai 7:00 - 19:00 9:00 - 16:00
Naudotų automobilių pardavimas 9:00 - 19:00 10:00 - 16:00

Svarbi informacija dėl COVID-19 >>>

Kiekvieno mėnesio antrą trečiadienį dirbame nuo 10.00 val.