„Toyota" žieminių padangų komplektą sudaro „Toyota" originalūs plieniniai ar lengvojo lydinio ratlankiai, kuriems taikoma 3 metų garantija, ir žieminių padangų su originaliais „Toyota" padangų slėgio jutikliais (išskyrus „Hilux" ir „Proace" modelių gamą).
Ratų komplektų kainoraštis (pdf) Susisiekti su konsultantu
Kartu su stilingais lengvojo lydinio ratlankiais ar tiksliai pritaikytais plieniniais ratų gaubtais „Toyota" siūlo žieminius ratus, kurie yra tinkami važinėti šaltuoju metų laiku bei yra atsparesni druskos, chemikalų ir smėlio daromam poveikiui.
Norėdami užsakyti žieminius ratus ir padangas „Toyota" automobiliui arba gauti daugiau pagalbos ir patarimų, kreipkitės į vietinę Toyota atstovybę, kuri padės Jums išsirinkti šiai žiemai reikalingus ratus ir padangas.
Žieminės padangos turi didesnį natūralios gumos kiekį nei vasarinės, todėl yra elastingos esant žemai temperatūrai ir taip palengvina kasdienį vairavimą bei suteikia saugumo. Jų unikalūs protektoriaus raštai yra sukurti taip, kad išstumtų vandenį ir patižusį sniegą iš padangos, tokiu būdu sumažinant akvaplanavimą ir sutrumpinant stabdymo kelią. Protektoriaus bloke jos taip pat turi mažus griovelius, vadinamus lamelėmis, kurios puikiai sukimba su apsnigta ir apledėjusia kelio danga.
Žieminės padangos yra sukurtos ir išbandytos taip, kad užtikrintų puikų sukibimą su šlapia, snieguota ir apledėjusia kelio danga. Dėl specialaus protektoriaus raštų derinio ir medžiagų mišinio, kuris išlieka elastingas temperatūrai nukritus žemiau 7 ºC, padangos žymiai sutrumpina stabdymo kelią ir suteikia saugumo vairuojant net ir atšiauriomis oro sąlygomis. Iš tiesų žieminės padangos gali perpus sutrumpinti stabdymo kelią, kai jo danga padengta sniegu, kaip matyti čia.
Kai temperatūra yra žemesnė nei 7 ºC.
Dėl specialių protektoriaus raštų ir elastingesnio medžiagų mišinio žieminės padangos užtikrina puikų sukibimą ir sumažina stabdymo kelią temperatūrai nukritus žemiau 7 ºC.
Sniegas
Žieminių padangų protektoriaus bloke yra daugybė mažų griovelių, vadinamų lamelėmis, kurios sukimba su sniegu ir patižusiu sniegu bei tokiu būdu užtikrina geresnį sukibimą ir sutrumpina stabdymo kelią.
Ledas
Minkštesnių junginių ir specialių protektoriaus raštų derinys užtikrina, kad žieminės padangos suteiks geresnį sukibimą ir sutrumpins stabdymo kelią važiuojant apledėjusiu keliu.
Nuo 2012 m. padangas parduodant Europos Sąjungoje, ant transporto priemonių padangų turi būti pateiktos standartizuotos etiketės. Tai leidžia lengviau palyginti skirtingų gamintojų padangų sukibimą, degalų efektyvumą ir triukšmą.
Šis įvertinimas atspindi absoliutų padangos stabdymo kelią stabdymo metu, važiuojant nuo 80 km/val. greičiu standartinėmis sąlygomis, drėgna kelio danga. Skirtumas tarp įvertinimų, kai „A“ yra geriausias, o „G“ – blogiausias, yra maždaug 3–6 m.
Tai – triukšmas, kurį padangos sukelia važiuojant keliu bandymo sąlygomis. Šis triukšmas sklinda išorėje decibelais, kai viena juodos spalvos banga rodo mažiausią, o trys – didžiausią leistiną triukšmą.
Trintis, kurią padangos sukuria riedėdamos keliu, vadinama pasipriešinimu riedėjimui. Kuo didesnis pasipriešinimas riedėjimui, tuo daugiau sunaudojama degalų ir išmetama teršalų. A klasės padangos pasižymi mažiausiu pasipriešinimu ir yra geriausios degalų sąnaudų atžvilgiu.
„Toyota" žieminių padangų komplektą sudaro „Toyota" originalūs plieniniai ar lengvojo lydinio ratlankiai, kuriems taikoma 3 metų garantija, ir žieminių padangų su originaliais „Toyota" padangų slėgio jutikliais (išskyrus „Hilux" ir „Proace" modelių gamą).
Tai nerekomenduojama. Norint susidoroti su šaltomis oro sąlygomis, žieminės padangos yra gaminamos iš minkštesnės ir lankstesnės gumos mišinio nei vasarinės padangos. Dėl to šiltesnėmis oro sąlygomis žieminės padangos greičiau dėvisi, didėja automobilio degalų sąnaudos ir ilgėja stabdymo kelias.
Žiemines padangas reikia laikyti vėsioje, sausoje ir tamsioje vietoje. Jei padangas saugote be ratlankių, pasirūpinkite, kad jos stovėtų vertikaliai, o padangos, kurios yra su ratlankiais, visada turi būti paguldytos gulsčiai. Venkite sąlyčio su tepalais, benzinu ir alyva.
Priklausomai nuo metinės ridos, žieminės padangos yra suprojektuotos taip, kad būtų naudojamos nuo vienerių iki penkerių metų, jei jos yra tinkamai laikomos. Dėl fizinių ir cheminių reakcijų padangos sensta. Taip nutinka toms padangoms, kurios yra retai arba niekada nenaudojamos. Tinkamai laikomos žieminės padangos turėtų atitikti naujos padangos specifikacijas ir būti tokios pat efektyvios.
Žieminių padangų triukšmo charakteristikas galima rasti ES padangų etiketėje, kuri nuo 2012 m. taikoma visoms naujoms žieminėms padangoms. Triukšmo laipsnis matuojamas decibelais ir juodos spalvos garso bangos grafika.
Padangų technologijos pažanga pagerino žieminių padangų eksploatacines savybes taip, kad dygliuotosios padangos yra reikalingos tik pačiomis ekstremaliausiomis sąlygomis.
Žieminės padangos
Šiuolaikinės žieminės padangos yra gaminamos iš mišinio, kuris žemoje temperatūroje išlieka elastingas. Jos yra pritaikytos važiuoti įvairiomis šalto oro sąlygomis, įskaitant sniegą, ledą ir šlapią bei sausą paviršių. Todėl jas galima rinktis ištisus metus – nuo rudens iki pavasario.
Dygliuotos padangos
Daugumos dygliuotų padangų metalinės smeigės yra apvilktos volframu ir įterptos į grublėtus protektoriaus raštus. Jos „įsiskverbia“ į ledu padengtą paviršių, kad būtų užtikrintas sukibimas su užšalusia kelio danga. Tokios padangos dažniausiai yra naudojamos regionuose, kur žiemą temperatūra išlieka ypatingai žema ar stingdanti.
Nesvarbu, kokio tipo padangas pasirinksite, atminkite, kad vairuojant žiemą reikia daugiau įgūdžių nei vasarą. Išsaugokite atstumą lėtėdami ir stabdydami, būkite atsargūs darydami posūkius ir visada sumažinkite greitį.