
Solidus ir prestižinis stilius
„Toyota Corolla“ sedanas pasižymi visiems naujiems „Corolla" modeliams būdingu stilingu ir dinamišku dizainu ir tokia pat plačia bei žema stovėsena, kurią lemia nauja konstrukcijos platforma TNGA. Tačiau jis turi ir savo individualų braižą – jį atspindi prestižinis išorės dizainas su unikaliais stiliaus sprendimais priekyje ir gale. Na, kad ir trimačio dizaino viršutinės radiatoriaus grotelės, kurios susijungia su viršutine išraiškingų priekinių žibintų dalimi ir taip išryškina žemą bei tvirtą automobilio stovėseną. Naująjį „Toyota Corolla" sedaną galima lengvai atpažinti iš unikalios priekinių ir galinių LED žibintų šviesolaidžių formos.

Įkvepianti erdvė ir komfortas
„Toyota Corolla“ sedanas išsiskiria erdviu ir nepaprastai ergonomišku salonu, kurio vizitinė kortelė – solidus stilius, neprilygstama sensorinė kokybė ir pažangios technologijos. Šiam sedanui būdinga pailginta 2700 mm važiuoklės bazė, dėl kurios gale sėdintys keleiviai gali mėgautis didele erdve kojoms ir išskirtiniu komfortu. „Toyota Corolla“ salone gausu pažangių technologijų, tokių kaip belaidis telefono kroviklis, taip pat 8 colių jutiklinis multimedijos sistemos ekranas, 7 colių daugiafunkcis ekranas bei 10 colių projekcinis ekranas, kuriais patogu naudotis.

Pasitikėjimas kiekviename posūkyje
Nauja „Toyota“ konstrukcijos platforma GA-C ne tik suteikė daugiau laisvės kuriant „Toyota Corolla“ dizainą, leido padaryti aiškesnę perskyrą tarp sedano, hečbeko ir universalo modelių nei buvo iki šiol, bet ir padėjo užtikrinti dar malonesnę vairavimo patirtį. Žemesnis svorio centras, 60 proc. tvirtesnė kėbulo konstrukcija ir kaip standartinė įranga komplektuojama daugiasvirtė pakaba lemia geresnį valdymą ir didesnį stabilumą bet kokiame kelyje. Telieka mėgautis sklandžiu važiavimu, komfortu ir pasitikėjimo jausmu.

Mėgaukitės hibrido pranašumais
„Toyota Corolla" sedano 1,8 l hibridinės variklio sistemos galia siekia 90 kW (122 AG), o degalų sąnaudos – nuo 4,5 l/100 km (pagal WLTP). Ši sistema pateisina visus vairuotojų lūkesčius, siejamus su „Toyota" savaime įsikraunančiu hibridiniu galios agregatu: tylus veikimas, intuityvus valdymas, greita reakcija ir nepriklausoma EV technologija – jos nereikia įkrauti prijungus prie tinklo.