
Tikras lenktynių „žaibas“
Naujajame „GR Yaris” montuojamas 1,6 l trijų cilindrų turbininis variklis – galingiausias tokio tipo variklis pasaulyje. Kuriant šią jėgainę panaudotos medžiagos kurios anksčiau nebuvo pritaikytos automobilių gamyboje. Panaudojus unikalias variklio bloko ir cilindro galvučių detales, specialiai sukurtą alkūninį veleną ir stūmoklius bei turbininius rutulinius guolius, šis „GR Yaris“ variklis išvysto 261 DIN AG galią. Be to, automobilis pasižymi įspūdingu galios ir svorio santykiu - 4,9 kg / DIN AG.

Įsikibęs į kelią visais keturiais
„GR Yaris” visų varančiųjų ratų pavaros sistema GR-FOUR alsuoja ralio dvasia. Ji itin lengva, o jos itin jautrus sukabinimo mechanizmas ir elektroninė sankaba akimirksniu subalansuoja sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašių. 4WD režimo valdiklis leidžia akimirksniu pakeisti sukimo momentą, siunčiamą tarp priekinės ir galinės ašių. Galėsite pasirinkti geriausiai jūsų poreikius atitinkantį važiavimo režimą: trasos (50:50), sportinį (30:70) arba įprastą (60:40). Papildomame „Circuit“ komplekte - priekinis ir galinis „Torsen“ riboto slydimo diferencialas (LSD).

Pergalingas stilius
Priešingai nei daugelis naujų automobilių, „GR Yaris“ skirtas ne dėmesiui gatvėje atkreipti, o taurėms laimėti. Jame montuojamas anglies pluošto polimerinis stogas, berėmės durelės ir aliumininis variklio dangtis, durelės ir bagažinės durelės, todėl automobilis 38 kg lengvesnis už įprastą „Yaris”. „GR Yaris” išskirtinis kupė siluetas ir 91 mm žemesnė stogo linija užtikrina, kad oro srovė būtų sklandžiai kontroliuojama iki pat automobilio galo. Vyšnia ant torto - akį traukiantys 18 colių 10 stipinų lengvojo lydinio ratlankiai.

Galios sutramdymas
Tokią naujojo „GR Yaris“ galią pažaboti buvo galima tik sukūrus platformą, kurioje būtų montuojama itin efektyvi dvigubo trikampio balansyro pakaba. Galingi dviejų dalių 356 mm priekiniai diskai ir keturis stūmoklius valdančios ratų apkabos užtikrina išskirtines šio automobilio stabdymo ypatybes, o itin tiksli šešių greičių mechaninė pavarų dėžė dar labiau įtraukia į vairavimą ir kursto aistrą įveikti dar vieną trasos posūkį.